W tych notatkach znajdziesz wszystkie zmiany wprowadzone w aktualizacji The War Within 11.0.2. Obejmują one zmiany w klasach dla PvE i PvP, przedmiotach, interfejsie użytkownika, ulepszenia związane z dostępnością oraz wiele więcej.
Ogólne zmiany w klasie Death Knight
- Death Strike: Może teraz leczyć Death Knighta tylko za procent obrażeń otrzymanych z jednego zdarzenia. Leczenie minimalnej wartości zdrowia nie jest już zaliczane do takich zdarzeń.
- Unholy Strength (Rune of the Fallen Crusader): Leczy teraz o 4% maksymalnego zdrowia (wcześniej 6%).
- Enfeeble: Redukuje obrażenia otrzymywane o 12% (wcześniej 15%).
- Null Magic: Redukuje obrażenia magiczne o 8% (wcześniej 10%).
- Naprawiono problem powodujący, że Raise Abomination zadawało mniej obrażeń, niż powinno.
Zwiększenia i nowe efekty
- Wszystkie obrażenia: zwiększone o 10%.
- Nowa aura: Coagulating Blood – Pokazuje ilość ostatnio otrzymanych obrażeń, które zostaną użyte do obliczenia wartości następnego Death Strike.
- Blood Shield: Limit wynosi teraz 50% maksymalnego zdrowia (wcześniej 100%) i nie jest już tymczasowo zwiększany przez Vampiric Blood.
- Bone Shield: Zwiększa teraz pancerz o 100% siły (wcześniej 80%).
Zmiany w umiejętnościach
- Leeching Strike: Leczy teraz o 0.25% maksymalnego zdrowia za każdy trafiony cel (wcześniej 0.5%).
- Dancing Rune Weapon: Zwiększa szansę na parowanie o 35% (wcześniej 40%).
- Każda aktywna Dancing Rune Weapon generuje teraz 3 mocy runicznej przy odbiciu ataku (wcześniej 5).
- Everlasting Bond: Zwiększa czas trwania Dancing Rune Weapon o 6 sekund (wcześniej 8 sekund).
- Blood Drinker: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od przeciwników o 15% (wcześniej 20%).
Zmiany w obrażeniach
- Wszystkie obrażenia: zmniejszone o 5%.
- Glacial Advance: obrażenia zmniejszone o 15%.
- Frost Strike: obrażenia zwiększone o 8%.
- Obliterate: obrażenia zwiększone o 8%.
- Breath of Sindragosa: obrażenia zwiększone o 12%.
Zmiany w umiejętnościach
- Shattered Frost: Teraz zadaje 60% obrażeń pobliskim przeciwnikom (wcześniej 65%).
- Enduring Strength: Teraz zapewnia 15% siły (wcześniej 20%).
- Shattering Blade: Zwiększa obrażenia Frost Strike o 115% przy wykorzystaniu 5 stacków Razorice (wcześniej 125%).
- Pillar of Frost: Teraz wyświetlany na panelu zasobów osobistych.
Zmiany w obrażeniach
- Wszystkie obrażenia: zmniejszone o 10%.
- Clawing Shadow: obrażenia zwiększone o 25%.
- Ebon Fever: Zwiększa obrażenia zadawane przez choroby o 12% (wcześniej 15%).
- Bursting Sores: Zwiększa obrażenia Festering Wound o 16% (wcześniej 20%).
Inne zmiany
- Superstrain: Teraz aplikuje Blood Plague i Frost Fever z 75% efektywnością (wcześniej 80%).
- Raise Abomination: Kosztuje teraz 1 runę do przyzwania.
- Naprawiono problem z Unholy Blight, który stosował Virulent Plague tylko na obecny cel gracza, zamiast na pobliskich przeciwników.
- “Live By the Glaive” teraz przywraca 2% maksymalnego zdrowia (wcześniej 4%).
- Wszystkie obrażenia umiejętności zwiększone o 13%.
- Obrażenia “Eye Beam” zwiększone o 100%.
- Konsumowanie “Lesser Soul Fragments” teraz leczy za 6% maksymalnego zdrowia (wcześniej 10%).
- Szansa “A Fire Inside” na zwrócenie ładunku “Immolation Aura” zwiększona do 30% (wcześniej 25%).
- Wszystkie obrażenia umiejętności zwiększone o 15%.
- “Thick Skin” zwiększa wytrzymałość o 60% (wcześniej 65%).
- “Demonic Wards” redukuje obrażenia fizyczne i magiczne o 8% (wcześniej 10%).
- Leczenie “Soul Cleave” zmniejszone o 20%.
- “Frailty” teraz leczy za 8% zadanych obrażeń (wcześniej 10%).
- “Void Reaver” redukuje obrażenia od wrogów dotkniętych przez “Frailty” o 3% (wcześniej 4%).
- “Illuminated Sigils” przyznaje 12% szansy na parowanie (wcześniej 15%).
- “Down in Flames” skraca czas odnowienia “Fiery Brand” o 12 sekund (wcześniej 15 sekund).
- “Metamorphosis” zwiększa maksymalne zdrowie o 40% (wcześniej 50%).
- “Darkglare Boon” teraz odświeża 15-30% czasu odnowienia “Fel Devastation” (wcześniej 20-40%) oraz zwraca 15-30 Fury (wcześniej 20-40%).
- Regrowth: Początkowe leczenie zwiększone o 27%, leczenie w czasie zmniejszone o 3%.
- Swiftmend: Leczenie zwiększone o 38%.
- Ironfur: Zwiększenie pancerza o 112% z Agility (wcześniej 120%).
- Wszystkie obrażenia zaklęć zwiększone o 6%.
- Obrażenia wręcz umiejętności Force of Nature zwiększone o 60%.
- Obrażenia Wild Mushroom zwiększone o 20%, a zdolność generuje teraz do 20 Astral Power (wcześniej 16).
- Premia do obrażeń Umbral Inspiration zwiększona do 35% (wcześniej 30%).
- Obrażenia Denizen of the Dream zmniejszone o 6.5%.
- Ataki Denizen of the Dream są teraz wzmacniane przez wszystkie umiejętności zwiększające obrażenia zaklęć lub szanse na trafienie krytyczne.
- Astral Communion przyznaje teraz 25 Astral Power (wcześniej 20).
- Rzucanie Wrath lub Starfire w ramach Umbral Embrace jest teraz wzmacniane przez obie pasywne premie z umiejętności Mastery: Astral Invocation.
- Wraths rzucane w ramach Convoke the Spirits mogą teraz wywoływać efekty Umbral Embrace i Astral Smolder.
- Jeśli gracz posiada darmowe rzuty dostępne z umiejętności Touch the Cosmos i Starweaver, tylko premia z Starweaver zostanie zużyta przy następnym rzucie.
- Touch the Cosmos teraz podświetla Starfall lub Starsurge, gdy kolejny rzut będzie darmowy.
- Obrażenia ataków automatycznych zwiększone o 30%.
- Obrażenia Rip zwiększone o 15%.
- Obrażenia początkowe Rake zwiększone o 30%, a obrażenia okresowe zwiększone o 5%.
- Obrażenia Shred zwiększone o 30%.
- Obrażenia początkowe Swipe zwiększone o 30%.
- Obrażenia początkowe Brutal Slash zwiększone o 30%.
- Obrażenia początkowe Thrash zwiększone o 30%, a obrażenia okresowe zwiększone o 5%.
- Lunar Inspiration: Obrażenia Moonfire zwiększone o 30%.
- Obrażenia bezpośrednie Primal Wrath zwiększone o 20%.
- Obrażenia bezpośrednie Adaptive Swarm zwiększone o 20%.
- Rampant Ferocity: Obrażenia zwiększone nawet o 100% (wcześniej 50%) podczas wydawania dodatkowej energii na Ferocious Bite.
- Taste For Blood: Zwiększa obrażenia Ferocious Bite o 12% (wcześniej 15%) oraz o dodatkowe 12% (wcześniej 15%) podczas Tiger’s Fury.
- Szansa Apex Predator’s na trafienie wielu celów została nieznacznie zwiększona.
- Berserk: Zwiększa obrażenia wszystkich umiejętności i ataków automatycznych o 15% (wcześniej 10%).
- Berserk: Frenzy: Powoduje, że wrogowie krwawią za 150% wszystkich obrażeń bezpośrednich zadanych umiejętnościami generującymi punkty combo (wcześniej 135%).
- Incarnation: Redukuje koszt energii wszystkich umiejętności o 25% (wcześniej 20%).
- Ashamane’s Guidance: Efekt trwa teraz 40 sekund po zakończeniu działania Incarnation (wcześniej 30 sekund).
- Savage Fury: Zwiększa szybkość ataku o 10% (wcześniej 8%) oraz szybkość regeneracji energii o 25% (wcześniej 20%).
- Obrażenia ataku automatycznego oraz wszystkich umiejętności niedźwiedzia zwiększone o 20%.
- Obrażenia Moonfire zmniejszone o 15%.
- Twin Moonfire: Zwiększa obrażenia Moonfire o 8% (wcześniej 10%).
- Reinvigoration: Skraca czas odnowienia Frenzied Regeneration o 10/20% (wcześniej 20/40%).
- Earthwarden: Zmniejsza obrażenia o 25% (wcześniej 30%).
- Survival of the Fittest: Skraca czas odnowienia umiejętności o 12/24% (wcześniej 15/30%).
- Tooth and Claw: Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 12% (wcześniej 15%).
- After the Wildfire: Aktywuje się po wydaniu 300 Rage (wcześniej 200).
- Ursoc’s Fury: Zapewnia tarczę równą 25% obrażeń zadanych przez Thrash i Maul (wcześniej 45%).
- Elune’s Favored: Leczy za 25% obrażeń od magii Arcane (wcześniej 40%).
- Czas trwania Rage of the Sleeper zmniejszony do 8 sekund (wcześniej 10 sekund).
- Rage of the Sleeper: Redukcja obrażeń zmniejszona do 20% (wcześniej 25%).
- Rage of the Sleeper Leech: Zmniejszone do 20% (wcześniej 25%).
- Czas trwania Pulverize zmniejszony do 8 sekund (wcześniej 10 sekund).
- Ursoc’s Guidance: Skraca czas odnowienia Incarnation: Guardian of Ursoc o 1 sekundę za każde 25 Rage (wcześniej 20 Rage).
- Frenzied Regeneration: Leczy za 20% maksymalnego zdrowia (wcześniej 32%).
- Dream of Cenarius: Zwiększa leczenie Regrowth o 130% (wcześniej 200%).
- Naprawiono problem z ilością Rage wymaganą do aktywacji After the Wildfire.
- Lifebloom: Leczenie w czasie zwiększone o 5%, a leczenie wybuchowe zwiększone o 30%.
- Tranquility: Leczenie zwiększone o 15%.
- Rejuvenation: Leczenie zwiększone o 15%.
- Rejuvenation: Teraz kosztuje 2.1% bazowej many (wcześniej 2.2%).
- Wild Growth: Leczenie zwiększone o 15%.
- Cenarion Ward: Leczenie zwiększone o 20%.
- Embrace of the Dream: Leczenie zwiększone o 50%.
- Nourish: Leczenie zwiększone o 100%.
- Grove Guardians Nourish i Wild Growth: Leczenie zmniejszone o 10%.
- Convoke the Spirits: Teraz rzuca dodatkowe 4 zaklęcia podczas swojego trwania dla Restoration Druida.
- Flourish: Czas trwania zwiększony do 8 sekund (wcześniej 6 sekund).
- Regenesis: Teraz zwiększa leczenie Rejuvenation do 15/30% (wcześniej 10/20%).
- Power of the Archdruid: Ma teraz 60% szans na aktywację (wcześniej 40%).
- Tree of Life: Teraz zwiększa leczenie o 10% (wcześniej 15%) i zwiększa leczenie Rejuvenation o 40% (wcześniej 50%).
Dodatkowe zmiany:
- Rip: Obrażenia zmniejszone o 15% (nie dotyczy PvP).
- Rake: Obrażenia zmniejszone o 15%.
- Shred: Obrażenia zmniejszone o 15%.
- Ferocious Bite: Obrażenia zmniejszone o 15% (nie dotyczy PvP).
- Sunfire: Obrażenia zmniejszone o 15%.
- Naprawiono problem, który powodował, że Mastery: Harmony dodawało dodatkowy stos na wszystkich celach.
- Obrażenia od Rozpadu (Disintegrate) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Ognistego Oddechu (Fire Breath) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Niebieskiego Uderzenia (Azure Strike) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Głębokiego Oddechu (Deep Breath) zwiększone o 10%.
- Leczenie od Zielonego Objęcia (Verdant Embrace) zwiększone o 20%.
- Leczenie od Żywego Płomienia (Living Flame) zwiększone o 30%.
- Czarna Harmonizacja (Black Attunement) zwiększa maksymalne zdrowie twoje i 4 pobliskich sojuszników o 2% (wcześniej 4%).
- Przychylność Aspektów (Aspects’ Favor) zwiększa Czarną Harmonizację o 1% maksymalnego zdrowia za każdy zainwestowany punkt talentu (wcześniej 2%).
- Ebonowa Potęga (Ebon Might) zwiększa główną statystykę o 5% (wcześniej 6,5%).
- Talent “Blisko jak Towarzysze z Gniazda” (Close as Clutchmates) został usunięty.
- Obrażenia od Fali Wieczności (Eternity Surge) zwiększone o 26,5%.
- Obrażenia od Płomieni (Pyre) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Roztrzaskującej Gwiazdy (Shattering Star) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Rozwijania (Unravel) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Burzy Ognia (Firestorm) zwiększone o 10%.
- Wrogość (Animosity) powoduje, że wzmocnione zaklęcia wydłużają czas trwania Smoczego Gniewu (Dragonrage) o 5 sekund (wcześniej 4 sekundy), maksymalnie do 20 sekund (wcześniej 16 sekund).
- Tytaniczny Gniew (Titanic Wrath) to teraz talent jednopoziomowy (wcześniej dwupoziomowy).
- Nieuchronne Zniszczenie (Imminent Destruction) nie jest już talentem końcowym i zamieniło się miejscami z talentem Nakarm Płomienie (Feed the Flames).
- Leczenie od Rozkwitu Ducha (Spiritbloom) zwiększone o 20%.
- Odnowienie (Reversion) teraz wydłuża swój czas trwania o 30% podczas odświeżenia.
- Rzucenie Szmaragdowego Kwiatu (Emerald Blossom) i Echa (Echo) nie będzie już zużywać Wybuchu Esencji (Essence Burst), gdy zostaną uwolnione ze Stazy (Stasis).
- Powiązanie Życia (Lifebind) teraz uruchamia swoje leczenie również przez efekty uznawane za proce.
- Efekty Pola Snów (Field of Dreams) nie będą już niepoprawnie korzystać z Daru Tytana (Titan’s Gift).
- Odnawiający Wiatr (Rejuvenating Wind) teraz leczy 12% maksymalnego zdrowia podczas swojego trwania (wcześniej 20%).
- Problem z Kombinezonem Maskującym (Ghillie Suit), który nie aktywował się po ujawnieniu przez efekt Flary (Flare), został rozwiązany.
- Obrażenia w walce wręcz zadawane przez zwierzaki zostały zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Rozdarcia (Laceration) zostały zmniejszone do 8% (wcześniej 15%).
- Obrażenia od Komendy Zabicia (Kill Command) zostały zmniejszone o 20%.
- Obrażenia od Wezwania Łowczego (Huntmaster’s Call) Hati i Fenryra zostały zmniejszone o 33%.
- Obrażenia od Potężnej Bestii (Dire Beast) zostały zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Uderzenia (Smack) zostały zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Trącenia (Stomp) zostały zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Kolczastego Strzału (Barbed Shot) zostały zmniejszone o 25%.
- Rozdarcie (Laceration) ma teraz odpowiednie przypisanie wsparcia.
- Naprawiono problem, w którym Instynkty Terytorialne (Territorial Instincts) przywoływały dodatkowego zwierzaka po wybraniu talentu towarzysza zwierząt (Animal Companion).
- Naprawiono problem, który powodował, że Rozdarcie (Laceration) przyczyniało się do 100% obrażeń krytycznych zadawanych przez zwierzaka zamiast 8%.
- Strzały Wiatru (Wind Arrows) teraz wystrzeliwują po rzuceniu Celnego Strzału (Aimed Shot), a nie w trakcie jego rzucania.
- Rozwiązano wiele problemów z brakiem wystrzelenia lub przerwaniem Strzałów Wiatru (Wind Arrows).
- Czas odnowienia Szybkiego Ostrzału (Rapid Fire) pomiędzy wyzwoleniami Strzałów Wiatru został zmniejszony do 0,2 sekundy (wcześniej 0,7 sekundy).
- Żongler Granatów (Grenade Juggler) został zaktualizowany – użycie Eksplozywnego Strzału (Explosive Shot) skraca czas odnowienia Bombie Dziczy (Wildfire Bomb) o 2 sekundy.
- Wyzwolenia Żonglera Granatów (Grenade Juggler) i Kieszenie Pokryte Siarką (Sulfur-Lined Pockets) nie zapewniają już efektu skrócenia czasu odnowienia.
- Bombardier nie jest już zużywany przez wyzwolenia Kieszeni Pokrytych Siarką (Sulfur-Lined Pockets) lub Żonglera Granatów (Grenade Juggler).
- Obrażenia od Bombie Dziczy (Wildfire Bomb) zmniejszone o 5%.
- Obrażenia od Uderzenia Flankowego (Flanking Strike) zmniejszone o 40%.
- Uderzenie Flankowe (Flanking Strike) i Harpun (Harpoon) teraz przyciągają cię do krawędzi hitboxa celu, zamiast do jego środka.
- Początkowe obrażenia od Bombie Dziczy (Wildfire Bomb) zadawane głównemu celowi zostały zwiększone do 80% (wcześniej 40%).
- Obrażenia od Bombie Dziczy (Wildfire Bomb) zmniejszone o 25%.
- Obrażenia od Uderzenia Raptora (Raptor Strike) zmniejszone o 5%.
- Obrażenia od Ukąszenia Mangusty (Mongoose Bite) zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Uderzenia Flankowego (Flanking Strike) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Eksplozywnego Strzału (Explosive Shot) zmniejszone o 5%.
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał obrażeniom od zwierzaka Uderzenia Flankowego (Flanking Strike) skalowanie się z siłą ataku Łowcy (Hunter’s Attack Power).
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał Uderzeniu Flankowemu (Flanking Strike) i Komendzie Zabicia (Kill Command) skalowanie się z Mistrzostwem Łowcy (Hunter’s Mastery).
- Reabsorpcja (Reabsorption) teraz leczy za 3% maksymalnego zdrowia (wcześniej 5%).
- Kryo-zamrożenie (Cryo-Freeze) teraz sprawia, że Blok Lodu (Ice Block) leczy za 25/50% maksymalnego zdrowia podczas swojego trwania (wcześniej 40/80%).
- Masowa Bariera (Mass Barrier) ma teraz czas odnowienia wynoszący 3 minuty (wcześniej 2 minuty).
- Jasnowidzenie (Clearcasting) jest teraz uczone na poziomie 10 (wcześniej 11).
- Mistrzostwo: Bonus obrażeń do Salwy Arkany (Savant’s Arcane Barrage) zwiększony o 100%.
- Mistrzostwo: Bonus obrażeń do Wybuchu Arkany (Savant’s Arcane Blast) zwiększony o 50%.
- Obrażenia od Wybuchu Arkany (Arcane Blast) zwiększone o 4%.
- Obrażenia od Pocisków Arkany (Arcane Missiles) zwiększone o 11%.
- Obrażenia od Salwy Arkany (Arcane Barrage) zmniejszone o 60%.
- Wzrost obrażeń Salwy Arkany (Arcane Barrage) za każdy Ładunek Arkany (Arcane Charge) zwiększony do 90% (wcześniej 30%).
- Obrażenia od Znajomego Arkany (Arcane Familiar) zwiększone o 50%.
- Obrażenia od Kuli Arkany (Arcane Orb) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Echa Arkany (Arcane Echo) zwiększone o 25%.
- Echo Arkany (Arcane Echo) ma teraz 0,2 sekundy czasu odnowienia między wyzwoleniami.
- Podstawowa szansa na wyzwolenie Wysokiego Napięcia (High Voltage) zmniejszona do 10% (wcześniej 20%).
- Szansa na wyzwolenie Wysokiego Napięcia (High Voltage) po niepowodzeniu zwiększona do 10% (wcześniej 5%).
- Bonus obrażeń od Harmonii Eteru (Aether Attunement) zmniejszony do 100% dla głównego celu i 50% dla celów pobocznych (wcześniej 150% i 100%).
- Koncentracja (Concentration) teraz aktywuje się 3 razy na minutę (wcześniej 2 razy).
- Iskra Maga (Magi’s Spark) ma teraz 2-sekundowe okno łaski po początkowym wyzwoleniu Pocisków Arkany (Arcane Missiles), podczas którego rzucający nadal zadaje obrażenia od echa Pocisków Arkany.
- Naprawiono problem, w którym okna obrażeń od echa Iskry Maga (Magi’s Spark) dla Pocisków Arkany (Arcane Missiles) i Salwy Arkany (Arcane Barrage) były krótsze niż czas trwania Dotyku Maga (Touch of the Magi).
- Naprawiono problem, w którym wyzwolenia, takie jak Salwa Kul (Orb Barrage) i Rekonstrukcja Energii (Energy Reconstitution), generowały Jasnowidzenie (Clearcasting).
- Naprawiono problem uniemożliwiający Wzmocnionemu Znajomemu (Energized Familiar) przyznawanie Many.
- Obrażenia od Pirolazu (Pyroblast) zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Płomieni Feniksa (Phoenix Flames) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Kuli Ognia (Fireball) zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Opalenia (Scorch) zwiększone o 25%.
- Ulepszone Opalenie (Improved Scorch) teraz zwiększa przyjmowane obrażenia o 7% (wcześniej 6%).
- Obrażenia od Uderzenia Płomienia (Flamestrike) zwiększone o 10%.
- Bonus obrażeń od Szybkiego Uderzenia Płomienia (Quickflame Flamestrike) zwiększony do 25% (wcześniej 20%).
- Obrażenia od Łaty Płomieni (Flame Patch) zwiększone o 30%.
- Obrażenia od Żywej Bomby (Living Bomb) zmniejszone o 63%.
- Żywa Bomba (Living Bomb) teraz jest ograniczona do 8 celów i nie rozprzestrzenia się na inne.
- Efekty wizualne Żywej Bomby (Living Bomb) mają teraz zmniejszoną jakość wizualną w grupach rajdowych.
- Szansa na wyzwolenie Zapalonego Zapału (Lit Fuse) zmniejszona do 4% (wcześniej 15%).
- Szansa na wyzwolenie Wybuchowego Pomysłu (Explosive Ingenuity) zmniejszona do 3% (wcześniej 10%).
- Szansa na wyzwolenie Żywej Bomby Eksplosivo (Explosivo’s Living Bomb) podczas Spalania (Combustion) zmniejszona do 15% (wcześniej 30%).
- Wzrost obrażeń Żywej Bomby Eksplosivo (Explosivo’s Living Bomb) podczas Spalania (Combustion) zmniejszony do 40% (wcześniej 50%).
- Redukcja czasu odnowienia Głębokiego Uderzenia (Deep Impact) zmniejszona do 10 sekund (wcześniej 15 sekund).
- Obrażenia od Lodowego Pocisku (Ice Lance) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Lodowego Kolca (Glacial Spike) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Zamieci (Flurry) zwiększone o 12%.
- Obrażenia od Burzy Śnieżnej (Blizzard) zwiększone o 50%.
- Obrażenia od Zamrożonej Kuli (Frozen Orb) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Burzy Komety (Comet Storm) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Promienia Mrozu (Ray of Frost) zwiększone o 20%.
- Bonus obrażeń Promienia Mrozu (Ray of Frost) z Promienia Rozszczepiającego (Splintering Ray) zwiększony do 30% (wcześniej 25%).
- Obrażenia od Lodowego Pocisku (Ice Lance) dla pobliskich wrogów z Rozszczepiającego Lodu (Splitting Ice) zwiększone do 90% (wcześniej 80%).
- Obrażenia od Stożka Zimna (Cone of Cold) zwiększone o 100%.
- Chłód Śmierci (Death’s Chill) może teraz się kumulować do 15 razy (wcześniej 10).
- Bonus obrażeń od zaklęć Chłodu Śmierci (Death’s Chill) zmniejszony do 1% (wcześniej 2%).
- Anomalia Czasu (Time Anomaly) teraz przyzywa tymczasowego Żywiołaka Wody, gdy wyzwala Mroźne Żyły (Icy Veins).
- Odświeżenie Mroźnych Żył (Refreshing Icy Veins) nie przerywa już efektów Rozbitego Mrozu (Fractured Frost), Gładkiego Lodu (Slick Ice), Chłodu Śmierci (Death’s Chill) ani Termicznej Pustki (Thermal Void) podczas trwania odświeżonych Mroźnych Żył.
- Kriopatia (Cryopathy) i Promień Rozszczepiający (Splintering Ray) nie są już węzłami do wyboru.
- Położenie węzłów w Bramie 3 zostało dostosowane.
- Eliksir Leczenia (Healing Elixir) teraz leczy za 10% maksymalnego zdrowia (wcześniej 15%).
- Łaska Yu’Lona (Yu’Lon’s Grace) przyznaje absorpcję równą 1% twojego maksymalnego zdrowia (wcześniej 2%) co 3 sekundy (wcześniej 2 sekundy).
- Wiatry Leczenia (Healing Winds) przywracają 10% maksymalnego zdrowia (wcześniej 15%).
- Zderzenie (Clash) ma teraz czas odnowienia wynoszący 1 minutę (wcześniej 45 sekund).
- Mistrzostwo: Szansa na uniki Zwinnego Awanturnika (Elusive Brawler) została zmniejszona o 12%.
- Wszystkie obrażenia od zdolności zwiększone o 15%.
- Balans Piwowara (Brewmaster’s Balance) zwiększa pancerz o 45% (wcześniej 25%).
- Niebiańska Fortuna (Celestial Fortune) leczy za 70% ilości uzdrowionej (wcześniej 80%).
- Ilość pochłoniętych obrażeń zwiększona o 5%.
- Procent pochłoniętych obrażeń magicznych zwiększony do 58% (wcześniej 45%).
- Szansa na unik od Tańca Wiatru (Dance of the Wind) zmniejszona do 5% (wcześniej 10%).
- Leczenie od Powalających Ciosów (Staggering Strikes) zmniejszone o 28%.
- Duch Wołu (Spirit of the Ox) na przyzwanie Kuli Leczenia został zmniejszony o 40%.
- Eliksir Determinacji (Elixir of Determination) teraz leczy za 30% niedawno oczyszczonych obrażeń (wcześniej 50%) lub minimum 8% maksymalnego zdrowia (wcześniej 20%).
- Leczenie od Niebiańskiego Napoju (Celestial Brew) zmniejszone o 10%.
- Pozory Niestabilności (Pretense of Instability) przyznają 10% uniku (wcześniej 15%).
- Szansa na unik od Tańca Wiatru (Dance of the Wind) zmniejszona do 5% (wcześniej 10%).
- Detoksykacja (Detox) kosztuje teraz 10 energii (wcześniej 20).
- Obrażenia od Fali Chi (Chi Wave) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Wybuchu Chi (Chi Burst) zmniejszone o 10%.
- Leczenie od Ożywienia (Vivify) zwiększone o 56%.
- Leczenie od Odrodzenia (Revival) zwiększone o 15%.
- Leczenie od Przywrócenia (Restoral) zwiększone o 15%.
- Leczenie od Podmuchu Mgieł (Gust of Mist) zwiększone o 10%.
- Przelewająca Mgła (Overflowing Mist) teraz leczy za 0,6%/1,2% maksymalnego zdrowia (wcześniej 1%/2%).
- Ilość pochłaniania przez Kokon Życia (Life Cocoon) zmniejszona o 40%.
- Starożytne Nauki (Ancient Teachings) teraz zamieniają 170% obrażeń w leczenie (wcześniej 150%).
- Łza Poranka (Tear of Morning) teraz sprawia, że 12% leczenia Odnawiającej Mgły (Enveloping Mist) przenosi się na sojuszników z Odnawiającą Mgłą (Renewing Mist) (wcześniej 20%) i zwiększa leczenie Ożywienia (Vivify) o 10% (wcześniej 20%).
- Więź Jadeitu (Jade Bond) teraz zwiększa leczenie od Mistrzostwa (Mastery) Chi-Ji o 60% (wcześniej 40%).
- Więź Jadeitu (Jade Bond) teraz zmniejsza czas odnowienia Chi-Ji o 0,5 sekundy (wcześniej 0,3 sekundy) i zwiększa leczenie od Kojącego Oddechu Yu’Lon (Yu’lon’s Soothing Breath) o 500% (wcześniej 300%).
- Szept Yu’Lona (Yu’lon’s Whisper) zwiększa leczenie o 30%.
- Łaska Yu’Lona (Yu’lon’s Grace) teraz absorbuje 1% zdrowia (wcześniej 1,5%) i może kumulować się do 10% maksymalnego zdrowia (wcześniej 15%).
- Naprawiono problem, który powodował, że Odrodzenie (Revival) usuwało stosy osłabienia zamiast całego efektu.
- Lokalizacje Wzmacniających Mgieł (Invigorating Mists) i Eliksiru Leczenia (Healing Elixir) zostały zamienione miejscami.
- Obrażenia od Kopnięcia Ciemności (Blackout Kick) zmniejszone o 8%.
- Obrażenia od Tygrysiej Łapy (Tiger Palm) zmniejszone o 8%.
- Obrażenia od Wschodzącego Kopnięcia Słońca (Rising Sun Kick) zmniejszone o 8%.
- Obrażenia od Pięści Furii (Fists of Fury) zmniejszone o 8%.
- Obrażenia od Kopnięcia Żurawia w Wirze (Spinning Crane Kick) zwiększone o 13%.
- Obrażenia od Wiatru Jadeitowego (Rushing Jade Wind) zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Grzmotu (Thunderfist) zmniejszone o 8%.
- Obrażenia od Uderzenia Władcy Wichrów (Strike of the Windlord) zmniejszone o 8%.
- Obszarowe obrażenia od Wirującego Smoczego Ciosu (Whirling Dragon Punch) zmniejszone o 8%.
- Obrażenia od Podwójnego Uderzenia (Dual Threat) zmniejszone o 8%.
- Obrażenia od Wybuchu Chi (Chi Burst) zmniejszone o 20%.
- Obrażenia od Fali Chi (Chi Wave) zwiększone o 80%.
- Aktywacja Wybuchu Chi (Chi Burst) może teraz kumulować się do 2 razy, a czas trwania zwiększono do 30 sekund (wcześniej 20 sekund).
- Łaska Yu’Lona (Yu’lon’s Grace) teraz absorbuje 0,6% zdrowia (wcześniej 1%) i może kumulować się do 6% maksymalnego zdrowia (wcześniej 10%).
- Detoksykacja (Detox) teraz kosztuje 10 energii (wcześniej 20).
- Dotyk Tygrysa (Touch of the Tiger) teraz zwiększa obrażenia od Tygrysiej Łapy o 40% (wcześniej 25%).
- Utwardzone Podeszwy (Hardened Soles) teraz zwiększają szansę na trafienie krytyczne Kopnięcia Ciemności o 10% (wcześniej 5%).
- Komunia z Wiatrem (Communion with Wind) teraz zwiększa obrażenia od Uderzenia Władcy Wichrów o 100% (wcześniej 80%).
- Pamięć Klasztoru (Memory of the Monastery) zwiększa szansę Tygrysiej Łapy na aktywację Kopnięcia Ciemności o 25% (wcześniej 15%).
- Więź Xuena (Xuen’s Bond) teraz zwiększa obrażenia Xuena o 30% (wcześniej 15%).
- Intensywność Wojownika (Brawler’s Intensity) zwiększa obrażenia od Kopnięcia Ciemności o 12% (wcześniej 15%).
- Wir Żurawia (Crane Vortex) teraz zwiększa obrażenia od Kopnięcia Żurawia w Wirze o 30% (wcześniej 20%).
- Uderzenia Meridianu (Meridian Strikes) teraz redukują czas odnowienia Dotyku Śmierci (Touch of Death) o 0,6 sekundy (wcześniej 0,35 sekundy), gdy aktywowane są Kombinacje Uderzeń (Combo Strikes).
- Częstotliwość wyzwolenia Szarżującego Huraganu (Darting Hurricane) została podwojona.
- Mieszanka Walki (Martial Mixture) teraz zwiększa obrażenia od Tygrysiej Łapy o 8% na stos (wcześniej 10%) i może kumulować się do 30 razy (wcześniej 12).
- Wschodząca Gwiazda (Rising Star) teraz zwiększa obrażenia od Wschodzącego Kopnięcia Słońca o 15% (wcześniej 10%).
- Czas trwania kumulacji Furii Xuena (Fury of Xuen) został zwiększony do 30 sekund (wcześniej 20 sekund).
- Wirujący Smoczy Cios (Whirling Dragon Punch) ma teraz krótkie okno czasu, w którym pozostaje możliwy do użycia, gdy Wschodzące Kopnięcie Słońca i Pięści Furii zakończą czas odnowienia.
- Naprawiono problem, który powodował, że Chi spadało poniżej progu Mądrości Walki (Combat Wisdom) na początku walk rajdowych.
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał Efektywności (Ferociousness) nadanie zwiększonego efektu podczas wyzwalania Furii Xuena (Fury of Xuen).
- Naprawiono problem, który powodował, że czas trwania Wiatru Jadeitowego (Rushing Jade Wind) był dłuższy niż zamierzano.
- Naprawiono problem, który powodował, że Mieszanka Walki (Martial Mixture) była konsumowana przez Pięści Furii.
- Błogosławieństwo Światłokutych (Lightforged Blessing) teraz wpływa na 2 dodatkowych sojuszników (wcześniej 4).
- Leczenie od Błysku Światła (Flash of Light) zwiększone o 20%.
- Leczenie od Pieczęci Krzyżowca (Seal of the Crusader) zwiększone o 50%.
- Tarcza Sprawiedliwych (Shield of the Righteous) zwiększa twój pancerz o 160% twojej Siły (wcześniej 170%).
- Premia Zmierzchu z efektu Od Zmierzchu do Świtu (Of Dusk and Dawn) zmniejsza obrażenia otrzymywane o 4% (wcześniej 5%).
- Zwiększenie pancerza od Poświęconych Płyt (Sanctified Plates) nie dotyczy już bonusowego pancerza z Tarczy Sprawiedliwych (Shield of the Righteous).
- Leczenie od Świętego Światła (Holy Light) zmniejszone o 28%.
- Leczenie od Świętego Wstrząsu (Holy Shock) zmniejszone o 18%, a obrażenia zmniejszone o 10%.
- Leczenie od Słowa Chwały (Word of Glory) zmniejszone o 5%.
- Leczenie od Światła Świtu (Light of Dawn) zmniejszone o 5%.
- Leczenie od Błysku Światła (Flash of Light) zmniejszone o 5%.
- Obrażenia od Młota Gniewu (Hammer of Wrath) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Krzyżowcowego Uderzenia (Crusader Strike) zwiększone o 75%.
- Obrażenia od Tarczy Sprawiedliwych (Shield of the Righteous) zwiększone o 25%.
- Efekt Wyzwolenia (Liberation) zwiększony o 50%.
- Obrażenia od Osądu (Judgment) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Konsekracji (Consecration) zmniejszone o 10%.
- Leczenie i obrażenia od Świętej Pryzmy (Holy Prism) zmniejszone o 10%.
- Początkowe leczenie od Bariery Wiary (Barrier of Faith) zmniejszone o 10%.
- Leczenie od Prawdy Przeważa (Truth Prevails) zmniejszone o 10%.
- Leczenie od Aury Miłosierdzia (Merciful Auras) zmniejszone o 10%.
- Leczenie od Dotyku Światła (Touch of Light) zmniejszone o 10%.
- Leczenie od Osądu Światła (Judgment of Light) zmniejszone o 10%.
- Nasycone Wstrzyknięcia (Imbued Infusions) teraz zmniejszają czas odnowienia Świętego Wstrząsu o 1 sekundę (wcześniej 2 sekundy).
- Prawe Osądzenie (Righteous Judgment) ma teraz 50% szans na stworzenie Konsekracji (wcześniej 30%).
- Błogosławieństwo Świtu (Blessing of Dawn) teraz zwiększa obrażenia i leczenie wydatków mocy świętej o 5% na stos (wcześniej 20%).
- Błogosławieństwo Lata (Blessing of Summer) teraz przenosi 12% leczenia na obrażenia (wcześniej 20%) i przenosi 12% obrażeń na leczenie (wcześniej 10%).
- Efekty Blednącego Światła (Fading Light) i Pieczęci Porządku (Seal of Order) teraz zwiększają efekt Błogosławieństwa Świtu o dodatkowe 5% (wcześniej 10%).
- Obrażenia od Młota Gniewu (Hammer of Wrath) zwiększone o 50%, ale czas odnowienia został zwiększony o 15 sekund (wcześniej 12 sekund).
- Przebudzenie (Awakening) wymaga teraz 15 stosów do aktywacji (wcześniej 12) i zwiększa obrażenia Osądu o 40% (wcześniej 30%).
- Leczenie od Wyzwolenia Tira (Tyr’s Deliverance) zwiększone o 17%, ale teraz zwiększa obrażenia otrzymywane o 12% (wcześniej 10%).
- Moc Krzyżowca (Crusader’s Might) teraz zmniejsza czas odnowienia Osądu i Świętego Wstrząsu o 2 sekundy (wcześniej 1,5 sekundy).
- Poświęcony Gniew (Sanctified Wrath) teraz zmniejsza czas odnowienia Świętego Wstrząsu o 50% na czas jego trwania (wcześniej 20%).
- Przelewające Światło (Overflowing Light) teraz zamienia 30% leczenia od Świętego Wstrząsu na tarczę pochłaniającą (wcześniej 15%).
- Siła Przekonania (Strength of Conviction) teraz zwiększa leczenie i obrażenia wydatków mocy świętej o 5/10% (wcześniej 10/20%).
- Moment Współczucia (Moment of Compassion) teraz zwiększa leczenie od Błysku Światła o 50% (wcześniej 15%). Nie działa w PvP.
- Ocalony przez Światło (Saved by the Light) teraz aktywuje się, gdy sojusznik spadnie poniżej 50% zdrowia (wcześniej 30%). Nie działa w PvP.
- Moc Srebrnej Ręki (Power of the Silver Hand) teraz zwiększa leczenie twojego następnego Świętego Wstrząsu o 20% wszystkich zadanych obrażeń i efektywnego leczenia (wcześniej 10%).
- Błogosławieństwa Lata, Jesieni, Zimy i Wiosny (Blessings of Summer, Autumn, Winter, and Spring) zostały usunięte z globalnego czasu odnowienia.
- Naprawiono problem, który powodował, że Wszechstronność zwiększała ilość pochłaniania Światła Męczennika (Light of the Martyr).
- Kilka talentów zmieniło lokalizację.
- Infuzja Świętości (Holy Infusion) została usunięta.
- Wszystkie obrażenia od zdolności zwiększone o 15%.
- Efekt redukcji obrażeń podczas stania w Konsekracji Mistrzostwa: Boska Osłona (Consecrate of Mastery: Divine Bulwark) został zmniejszony o 20%.
- Ulepszona Święta Tarcza (Improved Holy Shield) zwiększa teraz szansę na blokowanie zaklęć o 8% (wcześniej 10%).
- Czas trwania Strażnika (Sentinel) został zmniejszony do 16 sekund (wcześniej 20 sekund).
- Czas trwania Oka Tira (Eye of Tyr) został zmniejszony do 6 sekund (wcześniej 9 sekund).
- Prawy Obrońca (Righteous Protector): Zdolności Mocy Świętej (Holy Power) zmniejszają czas odnowienia o 1,5 sekundy (wcześniej 2 sekundy).
- Leczenie od Słowa Chwały (Word of Glory) zwiększone do 300% w zależności od brakującego zdrowia (wcześniej 250%).
- Bastion Porządku (Bulwark of Order) teraz osłania cię na 60% obrażeń od Tarczy Mściciela (Avenger’s Shield) (wcześniej 50%).
- Nowy talent: Święte Płomienie (Holy Flames) – Boska Burza (Divine Storm) zadaje o 10% więcej obrażeń, a gdy trafi wroga dotkniętego przez Ekspurgację (Expurgation), rozprzestrzenia ten efekt na maksymalnie 4 trafione cele. Zadajesz o 3% więcej Świętych obrażeń celom płonącym od twojej Ekspurgacji.
- Talent Aury Krzyżowca (Crusader Aura) nie jest już domyślnie przyznawany w drzewku klasy Odkupiciela (Retribution).
- Talent Większego Osądu (Greater Judgment) jest teraz domyślnie przyznawany w drzewku klasy Odkupiciela.
- Poświęcona Klinga (Consecrated Blade) nie jest już talentem i jest nauczana na poziomie 11.
- Leczenie od Słowa Chwały (Word of Glory) zwiększone o 44%.
- Obrażenia od Ostatecznego Wyroku (Final Verdict) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Wyroku Templariusza (Templar’s Verdict) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Zemsty Justicara (Justicar’s Vengeance) zmniejszone o 10% i teraz leczy za 3% maksymalnego zdrowia (wcześniej 5%).
- Obrażenia od Młota Gniewu (Hammer of Wrath) zmniejszone o 15%.
- Obrażenia od Klingi Sprawiedliwości (Blade of Justice) zmniejszone o 20%. Nie wpływa na Ostrze Zemsty (Blade of Vengeance).
- Obrażenia od Ostrza Zemsty (Blade of Vengeance) zwiększone o 25%.
- Obrażenia od Ekspurgacji (Expurgation) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Boskiej Burzy (Divine Storm) zwiększone o 25%.
- Obrażenia od Uderzenia Templariusza (Templar Strike) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Cięcia Templariusza (Templar Slash) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Krzyżowcowych Uderzeń (Crusading Strikes) zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Uderzenia Krzyżowca (Crusader Strike) zmniejszone o 10%.
- Błogosławiony Mistrz (Blessed Champion) teraz zadaje o 25% mniej obrażeń celom drugorzędnym (wcześniej o 50% mniej) i jest teraz talentem jednopoziomowym (wcześniej dwupoziomowym).
- Naprawiono problem, który powodował, że Chwalebna Chwała (Radiant Glory) nie działała poprawnie przy szybkich kolejnych aktywacjach.
- Następujące talenty są teraz dwupunktowe (wcześniej były jednopunktowe): Serce Krzyżowca (Heart of the Crusader).
- Usunięto talent Awangarda Sprawiedliwości (Vanguard of Justice).
- Dziedzictwo Empyreana (Empyrean Legacy) zostało przeniesione na miejsce, gdzie w drzewku talentów była Awangarda Sprawiedliwości.
- Święte Płomienie (Holy Flames) są teraz węzłem wyboru z Ostrzem Zemsty (Blade of Vengeance).
- Leczenie od Błysku Leczenia (Flash Heal) zwiększone o 20%.
- Ilość pochłaniania przez Słowo Mocy: Tarcza (Power Word: Shield) zwiększona o 20%.
- Leczenie od Słowa Mocy: Życie (Power Word: Life) zwiększone o 20%.
- Leczenie od Kauteryzujących Cieni (Cauterizing Shadows) zwiększone o 60%.
- Leczenie wykonane przez Przesunięcie Pustki (Void Shift) na sojusznika kapłana jest teraz ograniczone do podwójnego zdrowia kapłana.
- Umiejętność Z Ciemności Wyłania się Światło (From Darkness Comes Light) teraz zwiększa leczenie od Błysku Leczenia o 3% (wcześniej 1%) i kumuluje się do 20 razy (wcześniej 50 razy).
- Modlitwa Uzdrowienia (Prayer of Mending) jest teraz usuwana od wszystkich sojuszników, z wyjątkiem ostatniego, który ją otrzymał od kapłana, gdy rozpoczyna się spotkanie rajdowe.
- Naprawiono problem, który powodował, że Święta Nova (Holy Nova) nie korzystała z efektu Zasięgu Fantomu (Phantom Reach).
- Naprawiono problem, który powodował, że Aura nie zadawała obrażeń wrogom poza walką.
- Zaktualizowano efekty wizualne i animacje dla Przesunięcia Pustki (Void Shift).
- Naprawiono problem, który powodował, że teleportacja Boskiego Obrazu (Divine Image) nie działała na środkach transportu.
- Dodano licznik do zaklęcia Leczenia (Heal), aby śledzić status Tkacza Światła (Lightweaver).
- Następujące talenty są teraz jednopoziomowe:
- Manipulacja (Manipulation)
- Przypływ Światła (Surge of Light)
- Wszystkie leczenia nie są już zmniejszane o 3%.
- Wszystkie obrażenia zwiększone o 5%.
- Leczenie od Świętej Novy (Holy Nova) zwiększone o 23%.
- Pochłanianie przez Słowo Mocy: Tarcza (Power Word: Shield) zwiększone o 30%.
- Leczenie od Słowa Mocy: Promieniowanie (Power Word: Radiance) zwiększone o 10%, a czas odnowienia zmniejszony do 18 sekund (wcześniej 20 sekund).
- Przemiana Bólu (Pain Transformation) teraz leczy za 15% maksymalnego zdrowia (wcześniej 25%).
- Leczenie od Pokuty (Penance) zwiększone o 20%.
- Czas odnowienia Eksplozji (Rapture) zaczyna się od momentu aktywacji i trwa do 30 sekund.
- Jasny Uczeń (Bright Pupil) teraz zmniejsza czas odnowienia Słowa Mocy: Promieniowanie o 3 sekundy (wcześniej 5 sekund).
- Otchłań Reverii (Abyssal Reverie) teraz zwiększa leczenie od Pokuty (Atonement) z czarów Cienia o 5%/10% (wcześniej 10%/20%).
- Naprawiono problem, który powodował, że Nienaruszalność (Indemnity) nie zwiększała czasu trwania Pokuty (Atonement) zgodnie z założeniami.
- Naprawiono problem, który powodował, że leczenie od Pokuty (Atonement) poza rajdami było zwiększane tylko o 50%, zamiast planowanych 70%.
- Następujące talenty są teraz jednopoziomowe:
- Skrucha (Contrition)
- Gniew Niebios (Heaven’s Wrath)
- Wszystkie obrażenia zwiększone o 10%.
- Leczenie od Leczenia (Heal) zwiększone o 44%.
- Leczenie od Błysku Leczenia (Flash Heal) zwiększone o 20%.
- Leczenie od Modlitwy Uzdrowienia (Prayer of Healing) zwiększone o 30%.
- Leczenie od Kręgu Leczenia (Circle of Healing) zwiększone o 30%.
- Leczenie od Świętego Słowa: Ukojenie (Holy Word: Serenity) zwiększone o 20%.
- Leczenie od zaklęcia Światło Leczenia Boskiego Obrazu (Divine Image’s Healing Light) zwiększone o 20%.
- Chór Leczenia (Healing Chorus) teraz zwiększa leczenie wykonywane przez Krąg Leczenia o 3% (wcześniej 5%).
- Tkacz Światła (Lightweaver) teraz zwiększa leczenie od Leczenia (Heal) o 25% (wcześniej 15%).
- Naprawiono problem, który powodował, że wartości dla Podmuchów Pieśni (Gales of Song) były nieprawidłowe.
- Ślad Światła (Trail of Light) jest teraz talentem jednopoziomowym.
- Wszystkie obrażenia zwiększone o 3%.
- Wniebowstąpienie Cienia (Dark Ascension) teraz zwiększa obrażenia od efektów nieperiodycznych o 20% (wcześniej 25%).
- Obrażenia od Umyku Cienia (Mind Flay) zwiększone o 50%.
- Umyk Cienia: Szaleństwo (Mind Flay: Insanity) teraz zadaje taką samą ilość obrażeń w ciągu 1,5 sekundy (wcześniej 2 sekundy).
- Umyk Cienia: Szaleństwo i Kolce Umysłu: Szaleństwo (Mind Flay: Insanity i Mind Spike: Insanity) mogą teraz kumulować się do 4 ładunków (wcześniej 2).
- Modyfikacje dla Umyku Cienia: Szaleństwo i Kolców Umysłu: Szaleństwo teraz trwają 30 sekund (wcześniej 15 sekund).
- Obrażenia od Kolców Umysłu (Mind Spike) zwiększone o 50%.
- Obrażenia od Kolców Umysłu: Szaleństwo zwiększone o 15%.
- Kolce Umysłu: Szaleństwo teraz generują 12 Szaleństwa (wcześniej 8).
- Obrażenia od Wybuchu Umysłu (Mind Blast) zwiększone o 30%. Zmiana ta nie wpływa na obrażenia od Void Blast.
- Rozpad Umysłu (Mind Melt) teraz kumuluje się do 3 razy (wcześniej 4).
- Rozpad Umysłu teraz zwiększa szansę krytycznego trafienia Wybuchu Umysłu o 30% (wcześniej 20%).
- Umyk Cienia i Siew Umysłu (Mind Sear) od Idola C’Thuna teraz zadają obrażenia 10 razy w czasie ich trwania (wcześniej 15 razy).
- Obrażenia od Umyku Cienia i Siewu Umysłu z Idola C’Thuna zwiększone o 50%.
- Naprawiono problem, który powodował, że Połączenie Psychiczne (Psychic Link) nie zawsze trafiało w maksymalnym zasięgu efektu.
- Naprawiono problem, który powodował, że wersja docelowa Shadow Crash nie podążała za poruszającym się celem.
- Naprawiono problem, który powodował, że Młoty Pustki i Macki Pustki z Idola C’Thuna czasami nie atakowały.
- Naprawiono problem, który powodował, że Młoty Pustki i Macki Pustki z Idola C’Thuna atakowały wrogów, z którymi Kapłan nie był w walce.
- Boski Gwóźdź (Divine Star) nie generuje już Szaleństwa, gdy jest używany poza walką.
- Shadow Crash teraz zwraca generację Szaleństwa, jeśli nie zada obrażeń żadnym celom, gdy jest używany poza walką.
- Ukryty w Cieniach (Cloaked in Shadows) teraz tworzy absorpcję na poziomie 18% maksymalnego zdrowia (wcześniej 30%).
- Ukojenie Ciemności (Soothing Darkness) teraz leczy za 15% maksymalnego zdrowia w czasie swojego trwania (wcześniej 24%).
- Regenerator (Recuperator) teraz aktywuje się co 3 sekundy (wcześniej 2 sekundy).
- Czas odnowienia Drapnięcia (Gouge) został zwiększony do 25 sekund (wcześniej 20 sekund).
- Czas odnowienia Ciosu w Nerki (Kidney Shot) został zwiększony do 30 sekund (wcześniej 20 sekund).
- Czas trwania Ciosu w Nerki został zwiększony do maksymalnie 8 sekund (wcześniej 6 sekund maksymalnie). Nie dotyczy walk PvP.
Notatka od deweloperów:
“Naszym celem jest zwiększenie wpływu Ciosu w Nerki w grze solo i w lochach, ponieważ koszt użycia tej umiejętności (punkty kombinacji) jest wyższy niż w przypadku podobnych ogłuszeń. W PvP uważamy, że kontrola, jaką zapewniają Łotrzykowie, stała się problematyczna w połączeniu z nowymi narzędziami wprowadzonymi w Dragonflight i The War Within, dlatego zwiększamy czas odnowienia tej umiejętności, aby wyrównać ją z innymi podobnymi zdolnościami.”
- Wszystkie obrażenia od zdolności zostały zwiększone o 14%.
- Obrażenia od ataków automatycznych zostały zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Zatrucia (Envenom) zostały zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Szkarłatnej Burzy (Crimson Tempest) zostały zwiększone o 19%.
- Ilość energii przywracanej przez Jadowite Rany (Venomous Wounds) została zwiększona do 8 (wcześniej 7).
- Efekt wizualny Trującej Bomby (Poison Bomb) zacznie znikać znacznie szybciej, aby zapobiec zasłanianiu innych ważnych efektów wizualnych na ziemi.
- Wszystkie obrażenia od zdolności zwiększone o 21%.
- Obrażenia od ataków automatycznych zwiększone o 20%.
- Obrażenia od Złowrogiego Ciosu (Sinister Strike) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Strzału z Pistoletu (Pistol Shot) zwiększone o 10%.
- Początkowe obrażenia od Wiru Ostrzy (Blade Flurry) zwiększone o 50%.
- Obrażenia od Serii Zabójstw (Killing Spree) zwiększone o 8%.
- Dodatkowa szansa Sztuczki Ręki (Sleight of Hand) na przyznanie wielokrotnych efektów z Rzutem Kości (Roll the Bones) zwiększona do 15% (wcześniej 10%).
- Szansa Przeliczenia Szans (Count the Odds) na przyznanie efektu z Rzutem Kości (Roll the Bones) zwiększona do 15% (wcześniej 10%).
- Moc Bojowa (Combat Potency) teraz zwiększa regenerację energii o 30% (wcześniej 25%).
- As w Rękawie (Ace Up Your Sleeve) teraz przyznaje 5 punktów kombinacji, gdy jest aktywowany (wcześniej 4). Ta zmiana nie wpływa na walki PvP.
- Obrażenia od ataków automatycznych zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Wypatroszenia (Eviscerate) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Czarnego Prochu (Black Powder) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Sekretnej Techniki (Secret Technique) zmniejszone o 6%.
- Leczenie od Nawałnicy Leczenia (Healing Surge) zwiększone o 20%.
- Kamienny Totem Umocnienia (Stone Bulwark Totem) ma teraz 3-minutowy czas odnowienia, ale jego efekt został znacząco zwiększony.
- Totem Wiatru Prędkości (Wind Rush Totem) i Totem Pola Statycznego (Static Field Totem) teraz kosztują 1% bazowej many (wcześniej były darmowe).
- Naprawiono problem, który powodował, że Kamienny Totem Umocnienia (Stone Bulwark Totem) nie był dotknięty efektem Tłumienia (Dampening).
- Naprawiono kilka niepotrzebnych dźwięków i animacji w Kamiennym Totemie Umocnienia.
- Naprawiono problem powodujący, że Duch Wilka (Spirit Wolf) był usuwany i przestawał się kumulować po zmianie strefy.
- Naprawiono problem powodujący, że Tarcza Błyskawic (Lightning Shield) była usuwana, jeśli inny Szaman z Elementarną Orbitą (Elemental Orbit) miał nałożoną Tarcze Ziemi (Earth Shield) na tego samego Szamana.
- Naprawiono problem, który powodował, że premia Skyfury Buff była usuwana po przeniesieniu się między strefami lub po rozłączeniu.
- Przywołanie Żywiołaka Ziemi (Earth Elemental) nie resetuje już czasu odnowienia ataku.
- Naprawiono problem, który powodował, że Projekcja Totemu (Totemic Projection) nie działała na środkach transportu.
- Naprawiono problem, który powodował, że Łaska Wędrowca Duchów (Spiritwalker’s Grace) anulowała Błyskawiczny Lasso (Lightning Lasso) podczas użycia.
- Obrażenia od Pioruna (Lightning Bolt) zwiększone o 3%.
- Obrażenia od Osłony Grzmotów (Thunderstrike Ward) zwiększone o 150%.
- Obrażenia od Wstrząsu Ziemi (Earth Shock) zwiększone o 25%.
- Obrażenia od Lodowego Furii (Icelury) zwiększone o 85%.
- Obrażenia od Ziemistej Furii (Earthen Rage) zwiększone o 60%.
- Obrażenia od Promienia Lawy (Lava Beam) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Eksplozji Elementalnej (Elemental Blast) zwiększone o 25%.
- Obrażenia od Trzęsienia Ziemi (Earthquake) zwiększone o 6%.
- Obrażenia od Płomiennego Wstrząsu (Flame Shock) zmniejszone o 15%.
- Obrażenia od Łańcucha Błyskawic (Chain Lightning) zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Łańcucha Błyskawic z Wyższego Elementala Błyskawic zwiększone o 200%.
- Łańcuch Błyskawic z Wyższego Elementala Błyskawic teraz trafia 5 celów (wcześniej 6).
- Czas trwania Wezwania Błyskawicy (Call Lightning) zwiększony do 20 sekund (wcześniej 15 sekund).
- Czas odnowienia Wezwania Błyskawicy zwiększony do 20 sekund (wcześniej 10 sekund).
- Czas rzucania Wezwania Błyskawicy zmniejszony do 2 sekund (wcześniej 3 sekundy).
- Premia do obrażeń od Wezwania Błyskawicy to teraz 300% (wcześniej 200%).
- Burza Elementala Wichru (Storm Elemental Tempest) zwiększona o 400%.
- Obrażenia od Wichrowego Podmuchu (Wind Gust) zwiększone o 400%.
- Obrażenia od Błyskawicznego Wyładowania (Lightning Blast) z Furii Burz zwiększone o 200%.
- Rozszczepione Elementy (Splintered Elements) teraz dają 10% Szybkości (wcześniej 20%).
- Moc Maelstromu (Power of the Maelstrom) ma teraz 60% szans na wyzwolenie (wcześniej 25%).
- Obrażenia od Totemu Magmy w Cieczy (Liquid Magma Totem) zmniejszone o 30%.
- Czas odnowienia Totemu Magmy w Cieczy zmniejszony do 30 sekund (wcześniej 1 minuta).
- Dodatkowe wybuchy lawy z Pierwotnej Fali (Primordial Wave) teraz zadają 50% normalnych obrażeń (wcześniej 80%).
- Siła Lawowego Wybuchu (Surge of Power’s Lava Burst) to teraz 4-sekundowe skrócenie czasu odnowienia dla elementali (wcześniej 6 sekund).
- Echo Mniejszego Elementala teraz zadaje 65% obrażeń głównego Elementala.
- Osłona Grzmotów (Thunderstrike Ward) ma teraz własny efekt wizualny.
- Naprawiono problem z Osłoną Grzmotów, który powodował jej opadanie.
- Naprawiono problem, który powodował, że obrażenia od Trzęsienia Ziemi z Szału Burzy (Storm Frenzy) były zbyt wysokie.
- Naprawiono problem, który uniemożliwiał Połączeniu Żywiołów (Fusion of Elements) aktywację w określonych sytuacjach.
- Naprawiono różne problemy związane z Błyskawicami, Totemami i Efektami Burzy, w tym błędy w PvE i PvP.
- Obrażenia od Eksplozji Elementalnej (Elemental Blast) zwiększone o 25%. Ta zmiana cofa wcześniejszą modyfikację.
- Pierwotna Fala (Primordial Wave) ma teraz 30-sekundowy czas odnowienia (wcześniej 45 sekund).
- Bazowa premia pasywna od Pierwotnej Fali zmniejszona do 250% (wcześniej 500%).
- Pierwotna Fala teraz poprawnie skaluje się z Mistrzostwem Szamana Wzmocnienia (Enhancement Shaman’s Mastery) oraz bonusami żywiołów od Duchów Elementalnych (Elemental Spirits).
- Wichry Zagłady (Doom Winds) mają teraz 60-sekundowy czas odnowienia (wcześniej 90 sekund).
- Rozszczepione Elementy (Splintered Elements) teraz przyznają 10% Szybkości (wcześniej 20%).
- Rzucenie Płomiennego Wstrząsu (Flame Shock), Mroźnego Wstrząsu (Frost Shock) oraz Rozłamu (Sundering) teraz inicjuje walkę poprzez automatyczne ataki wręcz.
- Zasięg Lawowego Ataku (Molten Assault) zwiększony o 4 jardy.
- Lawowy Atak (Molten Assault) teraz wyświetla wizualny efekt na trafionych celach.
- Zasięg Łańcuchowej Błyskawicy (Crash Lightning) zwiększony o 4 jardy.
- Łańcuchowa Błyskawica (Crash Lightning) jest teraz wyświetlana w personalnym pasku zasobów.
- Broń Ziemi (Earthen Weapon) nie jest już wyświetlana na personalnym pasku zasobów.
- Duchy Elementalne (Elemental Spirits) nie są już wyświetlane na personalnym pasku zasobów.
- Gradobicie (Hailstorm) jest teraz wyświetlane na personalnym pasku zasobów.
- Eksplozja Elementalna (Elemental Blast) teraz poprawnie zastępuje Lawowy Wybuch (Lava Burst) w książce zaklęć.
- Ogień i Lód (Fire and Ice) poprawnie wzmacniają teraz Pierwotną Falę.
- Furia Natury (Nature’s Fury) teraz poprawnie wpływa na Pierwotną Falę.
- Następujące talenty są teraz jednopoziomowe:
- Lawowy Atak (Molten Assault)
- Ulepszona Broń Maelstromu (Improved Maelstrom Weapon)
- Dziedzictwo Czarownika (Witch Doctor’s Ancestry)
- Wszystkie leczenia zostały zmniejszone o 5%. Nie dotyczy walk PvP.
- Zdrowie Totemu Ściany Ziemi (Earthen Wall Totem) zostało zmniejszone o 40%.
- Torrent teraz zwiększa początkowe leczenie od Przypływu (Riptide) o 20% i jego wskaźnik trafienia krytycznego o 10%.
- Początkowe leczenie od Przypływu (Riptide) zwiększone o 20%.
- Leczenie od Rozwinięcia Życia (Unleash Life) zwiększone o 20%.
- Leczenie od Fali Leczenia (Healing Wave) zwiększone o 20%.
- Leczenie od Reaktywnej Ochrony (Reactive Warding) zwiększone o 75%.
- Wzniesienie (Ascendance) teraz duplikuje 70% całego leczenia (wcześniej 80%).
- Ancestral Guidance teraz zamienia 10% całego leczenia na leczenie (wcześniej 25%).
- Przebudzenie Przodków (Ancestral Awakening) teraz leczy za 25%/50% ilości wyleczonej (wcześniej 15%/30%).
- Leczenie w czasie od Broni Żywiołu Ziemi (Earthliving Weapon) trwa teraz 6 sekund (wcześniej 12 sekund), a jego leczenie zostało zwiększone o 75%.
- Leczenie od Wybuchających Duchów (Spouting Spirits) zmniejszone o 35%.
- Falowanie (Undulation) można teraz śledzić za pomocą licznika na ikonach zaklęć Fali Leczenia (Healing Wave) i Nawałnicy Leczenia (Healing Surge).
- Falowanie nie może już być wyzwalane przez dodatkowe Fale Leczenia z Pierwotnej Fali (Primordial Wave).
- Falowanie teraz wyświetla i podświetla Nawałnicę Leczenia (Healing Surge) lub Falę Leczenia (Healing Wave), gdy zostanie wyzwolone, zamiast być natychmiast zużywane.
- Przynosiciel Przypływu (Tidebringer) nie jest już zużywany, jeśli Łańcuchowe Leczenie (Chain Heal) jest rzucane, gdy aktywna jest Zwinność Natury (Nature’s Swiftness) lub Zwinność Przodków (Ancestral Swiftness).
- Naprawiono problem, który powodował, że Tarcza Ziemi (Earth Shield) czasami była usuwana, jeśli obecna była inna Tarcza Ziemi.
- Naprawiono problem, który powodował, że kolejne rzucenie Lawowego Wybuchu (Lava Burst) po Nawałnicy Leczenia (Healing Surge) błędnie zużywało efekt Mistrza Żywiołów (Master of the Elements).
- Naprawiono problem, który powodował, że Totem Ochrony Przodków (Ancestral Protection Totem) nie korzystał z Skupienia Totemów (Totemic Focus) ani Przewymiarowanych Totemów (Oversized Totems).
- Skóra Demona (Demon Skin) teraz tworzy absorpcję na poziomie 0,12/0,24% maksymalnego zdrowia (wcześniej 0,2/0,4%) i może kumulować się do 5/10% twojego maksymalnego zdrowia (wcześniej 8/15%).
- Naprawiono problem, który powodował, że Krew Życia (Lifeblood) przyznawała więcej Wysysania (Leech) niż zamierzono.
- Obrażenia od Niestabilnej Udręki (Unstable Affliction) zwiększone o 45%.
- Obrażenia od Ciemnej Groźby (Darkglare) zwiększone o 55%.
- Obrażenia od Zgnilizny Duszy (Soul Rot) zwiększone o 60%.
- Obrażenia od Agonii (Agony) zwiększone o 40%.
- Obrażenia od Maleficznych Rozdarć (Malefic Rapture) zwiększone o 20%.
- Naprawiono problem, który powodował, że Fantomowa Osobliwość (Phantom Singularity) nieprawidłowo stosowała Niemoc (Infirmity) do celów drugorzędnych.
- Naprawiono problem, który powodował, że Udręczona Koda (Tormented Crescendo) nieprawidłowo sprawdzała, czy cel posiada Niestabilną Udrękę (Unstable Affliction), Zepsucie/Zwiędnięcie (Corruption/Wither) oraz Agonię (Agony).
- Naprawiono problem, który powodował, że Prześladowanie Słabych (Cull the Weak) nieprawidłowo zwiększało obrażenia pierwszych 4 celów trafionych przez Maleficzne Rozdarcia (Malefic Rapture).
- Obrażenia od Dzikiego Pomiota (Wild Imp) zwiększone o 15%.
- Obrażenia od Demonicznego Pocisku (Demonbolt) zwiększone o 55%.
- Rdzeń Demoniczny (Demonic Core) ma teraz 50% szans na przyznanie Rdzenia Demonicznego, gdy przywołani Dreadstalkerzy znikają (wcześniej 35%).
- Naprawiono problem, który powodował, że Dotyk Cienia (Shadowtouched) nie działał na Poszukiwacza Piekielnych, Implozję, Mroczne Cięcie (Gloom Slash) lub Gilotynę.
- Naprawiono problem, który powodował, że Demoniczna Brutalność (Demonic Brutality) nie zwiększała obrażeń krytycznych zadawanych przez twoje demony.
- Naprawiono problem, który powodował, że Nadchodzące Przekleństwo (Impending Doom) nie przywoływało Dzikiego Pomiota, gdy Przekleństwo (Doom) wygasało.
- Obrażenia od Chaos Bolt zwiększone o 40%.
- Obrażenia od Shadowburn zwiększone o 125%.
- Obrażenia od Conflagrate zwiększone o 25%.
- Obrażenia od Incinerate zmniejszone o 10%.
- Obrażenia od Soul Fire zwiększone o 5%.
- Obrażenia od Channel Demonfire zwiększone o 10%.
- Channel Demonfire teraz zadaje o 25% więcej obrażeń pobliskim wrogom.
- Obrażenia od Summon Infernal zwiększone o 10%.
- Obrażenia od Rain of Fire zwiększone o 35%.
- Pyrogenics teraz zwiększa obrażenia otrzymywane z twoich zaklęć ognia o 3% (wcześniej 5%).
- Ritual of Ruin teraz aktywuje się po zużyciu 20 Odłamków Dusz (wcześniej 15).
- Avatar of Destruction teraz generuje 1 Fragment Odłamka Duszy co 1 sekundę (wcześniej 0,5 sekundy).
- Summon Infernal teraz generuje 1 Fragment Odłamka Duszy co 1 sekundę (wcześniej 0,5 sekundy).
- Naprawiono problem, w którym Power Overwhelming błędnie przyznawało 1% Mistrzostwa zamiast 0,5% Mistrzostwa na stos.
- Naprawiono problem, w którym 3 stosy Power Overwhelming były przyznawane podczas użycia Rain of Fire, gdy talent Inferno był aktywny.
- Naprawiono problem, w którym Rain of Fire mógł zadawać obrażenia wrogom przez ściany.
- Obrażenia od Uderzenia Tarczą (Shield Slam) zwiększone o 8%.
- Ból i Zysk (Pain and Gain) teraz leczy za 2% twojego maksymalnego zdrowia (wcześniej 3,5%).
- Obrażenia od Śmiertelnego Ciosu (Mortal Strike) zmniejszone o 15%.
- Obrażenia od Przewagi (Overpower) zmniejszone o 20%.
- Ściana Burz (Storm Wall) teraz leczy za 5% maksymalnego zdrowia (wcześniej 8%).
- Odżywiająca Furia (Invigorating Fury) teraz leczy za 10% maksymalnego zdrowia (wcześniej 15%).
- Obrażenia od ataków wręcz i wszystkich zdolności zwiększone o 30%.
- Obrażenia od Zemsty (Revenge) zwiększone o 25%.
- Obrażenia od Egzekucji (Execute) zwiększone o 50%.
- Obrażenia od Dewastatora (Devastator) zwiększone o 25%.
- Obrażenia dla głównego celu od Szarży Tarczą (Shield Charge) zwiększone o 25%.
- Obrażenia od Niszczyciela (Ravager) zwiększone o 25%.
- Defensywna Postawa (Defensive Stance) zmniejsza obrażenia otrzymywane o 16% (wcześniej 20%).
- Przez Płomienie (Fight Through the Flames) sprawia, że Defensywna Postawa zmniejsza obrażenia magiczne otrzymywane o 6% (wcześniej 5%).
- W Sam Środek (Into the Fray) zwiększa Szybkość o 8% (wcześniej 10%).
- Karz (Punish) zmniejsza obrażenia zadawane przez wrogów o 2% (wcześniej 3%).
- Nieustanna Zwinność (Enduring Alacrity) zwiększa Wytrzymałość i Pancerz o 8% (wcześniej 10%).
- Nieposkromiony (Indomitable) zwiększa twoje maksymalne zdrowie o 6% (wcześniej 10%) i leczy cię za 1% twojego maksymalnego zdrowia za każde 20 zużytego Gniewu (wcześniej za 10 Gniewu).
- Egida Obrońcy (Defender’s Aegis) zmniejsza czas odnowienia Ściany Tarcz (Shield Wall) o 60 sekund (wcześniej 30 sekund).
- Nieprzenikniona Wola (Impenetrable Will) sprawia, że Uderzenie Tarczą (Shield Slam) generuje dodatkowe 4 Gniewu (wcześniej 3 Gniewu) i zmniejsza czas odnowienia Ściany Tarcz o 6 sekund (wcześniej 5 sekund).
- Czas odnowienia Krzyku Zakłócającego (Disrupting Shout) zwiększony do 90 sekund (wcześniej 75 sekund).
- Nieuchronne Zwycięstwo (Impending Victory) leczy cię za 20% twojego maksymalnego zdrowia (wcześniej 30%).
World of Warcraft – Abonament, Prepaid i Najlepsze Oferty
World of Warcraft to legendarna gra MMORPG. Odkryj najnowsze informacje o abonamencie, Prepaid 30 dni i ekskluzywnych serwerach, takich jak The War Within, Era/SOD/Hardcore czy Cataclysm.
Abonament World of Warcraft – Cena i Opcje
Jeśli chcesz zanurzyć się w świecie World of Warcraft, abonament jest kluczem do niezapomnianej przygody. Możesz sprawdzić aktualne ceny na naszej stronie lub w
oficjalnym sklepie Blizzarda.
Dostępne opcje abonamentu:
- Prepaid 30 dni – idealne rozwiązanie na krótkie przygody.
- WoW za gold – użyj złota z gry, aby opłacić abonament.
- Pełen dostęp na okresy 1, 3 lub 6 miesięcy.
Sprawdź nasze oferty na Allegro:
kliknij tutaj!
World of Warcraft 2024 – Nowe Funkcje i Serwery
Rok WoW 2024 przynosi nowe dodatki i serwery, które zrewolucjonizują rozgrywkę. Blizzard wprowadza:
- The War Within – serwer z wyjątkowymi wyzwaniami i nagrodami.
- Era/SOD/Hardcore – dla doświadczonych graczy szukających nowych wyzwań.
- Cataclysm – powrót do jednego z najpopularniejszych dodatków w historii gry.
Więcej szczegółów znajdziesz na
oficjalnej stronie World of Warcraft.
Gdzie Kupić World of Warcraft?
World of Warcraft dostępne jest na następujących platformach:
- Nasz sklep MMOHandel – najlepsze oferty na złoto i dodatki.
- Oficjalny sklep Blizzarda – pełen wybór produktów.
- Allegro – sprawdź promocje.
World of Warcraft Download – Jak Zacząć?
Pobierz grę bezpośrednio z
oficjalnej strony. Rejestracja i instalacja są szybkie i proste. Rozpocznij swoją przygodę już dziś!